نقاط قوت و مزایای، برندینگ، بازاریابی و بهره‌برداری هوشمند برای سرمایه گذارن و مالکان مجموعه های تجاری و مسکونی

1-افزایش ارزش و قیمت واحدهای تجاری و مسکونی

2ایجاد درآمد پایدار و کاهش ریسک خالی ماندن فضاها

3سرعت بالاتر واگذاری و فروش

4چرخش نقدینگی بالاتر / کاهش خواب سرمایه

5تضمین سرمایه گذاری های بعدی و فروش راحت تر و پر سودتر

6امکان استفاده بهینه از فضاهای مشاع

7کاهش هزینه های تخریب و تغییرات فضا8-قدرت انتخاب بهره برداران و برندها / طراحی شروط خاص


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *